20 Şubat 2016 Cumartesi

NEŞE AKBAŞ


1965 yılında Kayseri’nin Bünyan İlçesinde doğdum. Hacı Necati Demirhan ve Zümrüt Demirhan’ın altı çocuğundan beşincisi olarak dünyaya gelmişim.  Namık Kemal İlkokulu, Bünyan Ortaokulu ve Bünyan Lisesi sırasıyla mezun olduğum okullardır. 1988 yılında İnönü Üniversitesi Kimya bölümünden mezun oldum. 1993 yılında Kayseri Büyükşehir Belediyesinde İçmesuyu Daire Başkanlığında göreve başladım. 1994 yılında KASKİ Genel Müdürlüğüne geçtim ve 12 yıl İçme Suyu sorumlusu olarak görev yaptım. Atıksu Arıtma Laboratuarında görev yaptım. TS EN ISO/IEC 17025 Deney ve Kalibrasyon Laboratuar Yeterliliği İçin Genel Şartlar” eğitimi aldım. “ÖLÇÜM BELİRSİZLİĞİ” eğitimi, “METOT VALİDASYONU” eğitimleri de aldım. KASKİ’den 2014 yılında emekli oldum ve aynı yıl Milliyetçi Hareket Partisinden Melikgazi İlçesi Belediye Meclis Üyesi olarak seçildim.

Bünyan’da Fatih İlköğretim Okulu, Bünyan Lisesi, Bünyan Şehit Piyade Teğmen Bekir Öztürk Çok Programlı Anadolu Lisesi, Bünyan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Yeni Mahalle Ortaokulu gibi okullarda Kimya ve Fen Bilimleri derslerine girdim.

TV Programcısı, Yazar, Şair Seyit Burhanettin AKBAŞ ile evliyim, Hazal Bengühan (Peyzaj mimarı) ve Begümay (Arkeolog) isimli iki kızım var.

Hiç yorum yok: