8 Mart 2017 Çarşamba

GÜLHAN DUMAN (1950 - )



Osman Nuri Ayer ve Ayşe Ayer çiftinin ilk evlatları olarak 1950 yılında Bünyan'da dünyaya geldi. Ailesi daha sonraki yıllarda Kayseri'ye yerleştiği için, ilk eğitimine 1957 yılında Sümer İlkokulu'nda başladı. 1962 yılında buradan mezun oldu. Ortaokula yine Sümer Ortaokulu da devam etti ve 1965 yılında da buradan mezun oldu. Aynı yıl Kayseri Öğretmen Okulu’nda eğitime başladı 3 yıllık bir eğitimden sonra 1967-1968 öğretim yılında buradan mezun olarak öğretmen belgesi aldı.

Duman mezun Dolduktan sonra kura ile ilk görev yeri olan Sarız ilçesinin merkezinde İlköğretim öğretmeni olarak göreve başladı. Aynı yıl içerisinde Muzaffer Duman ile nişanlandı. Sarız’da 15 gün çalıştıktan sonra, 1968 -1969 öğretim yılında Bünyan Namık Kemal İlkokuluna tayin edildi. 1970 yılında Muzaffer Duman ile evlenerek hayatını birleştirdi.

Gülhan Duman, 27 yıl boyunca Namık Kemal İlköğretim Okulu'nda öğretmenlik yaptı. Görev yaptığı yıllar boyunca, öğrencilerine iyi bir eğitim vermenin yanında onlara adeta bir annelik görevi de yaptı. 27 yıl süren bu uzun çalışma hayatı boyunca birçok Bünyanlı öğrenciyi eğiterek hayata kazandırdı. Yetiştirdiği öğrencilerden çoğu eğitimini daha üst seviyelerde sürdürerek çok önemli yerlere geldiler.

Sevilen ve disiplinli bir öğretmen olduğu için Bünyan’da birçok aile çocukların okutması için Gülhan hanımı tercih etmişlerdir. Gülhan Hanım 1995 yılında emekli olarak öğretmenlik hayatına veda etmiştir.

Gülhan Duman, bir kız, üç oğlan olmak üzere 4 evlat sahibidir. Evlatları sırasıyla Zafer Duman, Banu, Aydın, Alper Duman ve Remzi Alpay Duman’dır.

Hasan Yüksel

Hiç yorum yok: