29 Nisan 2014 Salı

SELMAN YÜCEL


Selman YÜCEL

1953’te Kayseri Bünyan’da doğdu. 1963 yılında İstanbul Beşiktaş’a göç ettiler. İlkokulu Beşiktaş Esma Sultan ilkokulunda, orta okulu Fındıklı orta okulunda okudu. Kabataş Erkek Lisesini bitirdi ve Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Fakültesinden mezun oldu.
Bayındırlık Bakanlığı, Milli Savunma Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, İstanbul Üniversitesi, Türk Hava Yolları ,İkitelli Sanayi Site Kooperatiflerinde inşaat taahhüt işleri yaptı. 1989’da serbest inşaat (yap-sat) işleri yapmaya başladı. Halen devam etmektedir.1991’den bu yana ARÇELİK bayiliği, 1998’den bu yana da İSTİKBAL bayiliği yapmaktadır.

1983 yılında Bir siyasi partinin Beşiktaş İlçe Başkan Yardımcılığını yaptı. 1994-1996 yılları arasında Sultanbeyli Belediye Başkan Yardımcılığı, 1996-1997 yılları arasında bir siyasi partinin Sultanbeyli İlçe Başkanlığı yaptı. Uzun yıllar bir siyasi partinin Sultanbeyli İlçe Meclis Üyeliğini yapmıştır. Üç dönem aynı partinin milletvekili adayı olmuştur.

 1999’da Büyük Bürüngüz Derneği’nin kurucu başkanı oldu. Bu görevi 2008 yılına kadar devam ettirdi. İki dönem Bünyan Derneği Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı. 2001-2003 yıllarında Kayseri İli Yardım Derneği İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı. 2009 yılında yapılan kongrede Kayseri İli Yardım Derneği İstanbul Şubesi Yönetim Kurulu Üyeliğine seçildi. 2014 yerel seçimlerinde Beykoz ilçesi belediye başkanı adayı olmuştur
Selman Yücel 1979 yılında evlenmiş olup beş çocuk babasıdır.

Kaynak: http://bunyan38.

Hiç yorum yok: