21 Mart 2014 Cuma

İSMAİL ULUSOY

İsmail Ulusoy
15 Şubat 1941 de Bünyan’da doğdum. İlkokulu Bünyan Çağlayan İlkokulunda okudum. Ortaokul birinci ve ikinci sınıfı Bünyan Ortaokulunda okudum. Ortaokul 3. sınıfta Devlet Parasız Yatılı sınavını kazanarak Kayseri Lisesi orta kısmına başladım. 1955-56 ders yılında ortaokulu bitirdim. Kayseri Lisesinden 1958-59 ders yılında mezun oldum. Aynı yıl Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesine imtihanla girdim. Tıp Fakültesini Kara Kuvvetleri hesabına okudum. 1967 yılında Tıp Fakültesini bitirdim. 1 yıl Gülhane Askeri Tıp Akademisinde Tabip Teğmen olarak çalıştım. 1968-1972 yılları arasında Tbp. Ütgm. olarak İzmit 15. Kolordu Karargahında, Karargah Tabibi olarak çalıştım. 1972 Temmuzunda Gülhane Askeri Tıp Akademisi Anestezi ve Reanimasyon kürsüsünde ihtisasa başladım. 1975 Temmuzunda uzmanlık sınavını vererek Anestezi ve Reanimasyon Uzmanı olarak Tbp Yzb. rütbesiyle 200 yataklı Sarıkamış Asker Hastanesine tayin oldum. 2 yıl orda çalıştıktan sonra 10 Ağustos 1977 de zorunlu hizmetimin bitmesi sonu Silahlı Kuvvetlerden istifaen ayrıldım.
27 Eylül 1977 de SSK Erzincan Hastanesinde Anestezi ve Reanimasyon uzmanı olarak göreve başladım. 1982 yılı mayısında aynı görevle SSK Kayseri Hastanesine tayin oldum. Eylül 1986 da SSK Genel Müdürlüğünün oluru ile Sağlık Bakanlığı Kadrosuna geçerek Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü görevine Sağlık Müdür Vekili olarak atandım. Eylül 1989 a kadar bu görevimi sürdürdüm. Aynı tarihte esas kadrom olan Kayseri Devlet Hastanesi Anestezi ve Reanimasyon Uzmanlığı görevime başladım. Haziran 1992 de yeniden Kayseri İl Sağlık Müdürlüğüne vekaleten atandım. Temmuz 1994 te görevime son verilmesi üzerine tekrar Kayseri Devlet Hastanesindeki görevime döndüm. 1 Ekim 1997 tarihinde buradan emekli oldum. Aynı tarihte Kızılay Kan Merkezi Müdürlüğü görevine başladım. Bu görevim 31 Aralık 2001 tarihine kadar sürdü.
Bu tarihten sonra çeşitli özel hastanelerde Anestezi ve Reanimasyon uzmanı olarak çalışmaktayım.
ADD ye 10.12.1996 da üye oldum. 2003-2005 döneminde Kayseri Şube Başkanlığını yaptım. 22 Nisan 2007 tarihinde yapılan seçimde Dernek Yönetim Kuruluna seçildim. Yönetim Kuruluna seçilen üyelerin onayıyla yeniden Şube Başkanlığına getirildim.
Evliyim. Hepsi de evli 2 oğlum, 2 kızım; 3 ü kız olmak üzere 5 torunum var.
Kaynak ve Fotoğraf: http://bunyan38.wordpress.com/page/34/




Hiç yorum yok: