19 Ağustos 2015 Çarşamba

İSMAİL CENGİZ


Dr. İsmail CENGİZ (Kendi Kaleminden)
Bünyan Cami-i Kebir Mahallesinde 1964 yılında doğdum. Fatma – Hadi CENGİZ çiftinin 4. çocuğuyum. İlkokulu Çağlayan İlkokulunda tamamladım. Öğrenimime Bünyan Ortaokulu ve Bünyan Lisesinde devam ederek 1980-1981 öğretim yılında mezun oldum. 1981 yılında girdiğim Üniversite Sınavında, o zamanki adı ile Kayseri Gevher Nesibe Tıp Fakültesini kazanarak yükseköğrenimime başladım. Bir yılı İngilizce hazırlık olmak üzere Tıp Fakültesi eğitimimi tamamlayarak 1988 yılında mezun oldum.
Mezuniyet sonrası Devlet Hizmeti yükümlüğü nedeni ile kura sonucu Trabzon Maçka İlçesi Esiroğlu Sağlık Ocağına Tabip olarak atandım. 1990 yılına kadar orada görev yaptıktan sonra kendi isteğim ile Kayseri Melikgazi İlçesi Caferbey Sağlık ocağına tayin edildim. Yine aynı yıl içerisinde Melikgazi İlçesi Latif Başkal Sağlık Ocağına kurucu tabip olarak atandım. 1994 yılına kadar burada Sorumlu Hekim olarak görev yaptım.
1994 yılında eşim Zehra Altuntop Cengiz ile evlendik ve evlilik sonrası eşimin işi dolayısı ile İstanbul’da görev yapmaya başladım. İlk olarak İstinye Devlet Hastanesi Acil Polikliniğinde göreve başladım ve 1999 yılında aynı hastanede Başhekim Yardımcılığı görevi ile görevlendirildim. 2004 yılında Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Başhekim Yardımcısı olarak görev yapmaya başladım ve bu görevi sürdürürken 2009 yılında Bahçeşehir Üniversitesinde Sağlık Yönetimi Yüksek Lisansını (MBA) tamamladım. 2012 yılı Kasım ayına kadar Baltalimanı Hastanesindeki görevimi sürdürdüm. 2013 yılı itibarı ile Aile Hekimliği tercihimi yaparak İstanbul Üsküdar Yunus Emre Aile Sağlığı Merkezinde çalışmaya başladım ve halen aynı birimde Aile Hekimi olarak çalışmaya devam ediyorum.
Hobilerim doğa gezileri ve fotoğrafçılıktır.
Evliliğimizde 2 çocuğumuz oldu. Kızım Cansu şu anda KTÜ Tıp Fakültesinde, Oğlum Can ise 8. Sınıfta öğrenimine devam etmektedir.         AĞUSTOS 2015

Hiç yorum yok: